یکشنبه ,۲۶ خرداد ۱۳۹۸, ۱۶:۴۲

افزایش استفاده از بانکداری موبایل در آسیا/ آسیایی ها رکوردار نگاه کردن به مانیتور ابزارهای دیجیتال

گزارش جدیدی که از سوی موسسه تحقیقاتی میلوارد براون منتشر شده نشان می دهد استفاده کنندگان از ابزارهای دیجیتال در آسیا بیش از دیگران به صفحات نمایش رایانه، موبایل و تلویزیون علاقمند هستند.
گزارش جدیدی که از سوی موسسه تحقیقاتی میلوارد براون منتشر شده نشان می دهد استفاده کنندگان از ابزارهای دیجیتال در آسیا بیش از دیگران به صفحات نمایش رایانه، موبایل و تلویزیون علاقمند هستند.

وجه به رواج ابزارهای دیجیتال جدید، استفاده از بیش از یک صفحه نمایش دیجیتال به شکل همزمان، هر روز بیشتر به روشی مورد علاقه استفاده کنندگان جدید برای اهداف مختلف تبدیل می شود./رقابت بین شرکت های ارائه کننده خدمات پرداخت موبایل بر سر کسب سهم بالاتر در این بازارهای به سرعت رو به رشد شدت گرفته است.

گزارش جدیدی که از سوی موسسه تحقیقاتی میلوارد براون منتشر شده نشان می دهد استفاده کنندگان از ابزارهای دیجیتال در آسیا بیش از دیگران به صفحات نمایش رایانه، موبایل و تلویزیون علاقمند هستند. بطور متوسط یک استفاده کننده آسیایی از ابزارهای دیجیتال، هر روز 439 دقیقه یعنی بیش از هفت ساعت صرف نگاه کردن به صفحه نمایش ابزارهای دیجیتال می کند در حالی که متوسط جهانی 417 دقیقه است.


در این هفت ساعت، آسیایی ها دو ساعت، همزمان با نگاه کردن به تلویزیون به یک ابزار دیجیتال دیگر هم نگاه می کنند. با توجه به رواج ابزارهای دیجیتال جدید، استفاده از بیش از یک صفحه نمایش دیجیتال به شکل همزمان، هر روز بیشتر به روشی مورد علاقه استفاده کنندگان جدید برای اهداف مختلف تبدیل می شود.

 در این میان تلفن های همراه هوشمند بیشترین سهم را در زمان صرف شده از سوی استفاده کنندگان از ابزارهای دیجیتال به خود اختصاص می دهند. پس از تلفن های همراه هوشمند، لپ تاپ در جایگاه بعد قرار دارد.
  میزان بالای استفاده از ابزارهای دیجیتال با صفحه نمایش در اندونزی و فیلیپین سبب شده منطقه آسیا پاسیفیک بالاترین سهم را در جهان در الگوهای مصرف این ابزارها داشته باشد. این دو کشور از لحاظ مدت زمانی که صرف تماشای صفحه نمایش های مختلف بویژه تلفن همراه هوشمند می کنند در صدر قرار دارند و تعداد دقایق  روزانه تماشای این صفحات در آنها از متوسط جهانی بسیار بالاتر است.

بطور خاص، هم در طول روز و هم غروب، بیشترین زمان تماشای صفحات نمایش به صفحه نمایش تلفن همراه هوشمند اختصاص پیدا می کند.

همین علاقه به تلفن همراه هوشمند زمینه افزایش استفاده از بانکداری موبایل را فراهم کرده و به گسترش استفاده از این ابزار در حوزه انجام عملیات های مختلف مالی کمک خواهد کرد. در همین زمینه رقابت بین شرکت های ارائه کننده خدمات پرداخت موبایل بر سر کسب سهم بالاتر در این بازارهای به سرعت رو به رشد شدت گرفته است. بویژه در این کشورها به دلیل عدم دسترسی تعداد زیادی از جمعیت به بانک، استفاده از تلفن همراه برای انجام کارهای مالی یک گزینه مطلوب است.

در این کشورها جمعیت استفاده کننده از ابزارهای دیجیتال رو به رشد است و شرکت های یاد شده می دانند که وقتی مصرف کننده ای به استفاده از خدمات یک شرکت عادت کرده و از آن راضی بود جذب آن به شرکتی دیگر بسیار دشوار خواهد بود در نتیجه اول بودن در کسب سهم در این بازارها اهمیت قابل ملاحظه ای دارد.

 

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۲۳
http://ebinews.com |
تعداد بازدید : ۲,۶۲۱

اخبار مرتبط